mandag 15. august 2011

WTOC: Modell

Det ble ikke som jeg lovet med hyppige oppdateringer. PC,en min ble ødelagt på flyturen. Jeg får låne en annen PC, men internetttilgangen her på hotellet er katastrofalt, det er meget liten kapasitet og med ca 100 o-løpere på hotellet med hver sin PC blir det hard kamp om tilgang.
I dag har vi vært oppe på fjellet på Model Event og som vanlig er man nesten mer frustrert etterpå enn før. Det de fleste fikk feil på var at det var to feilposter tidlig i løypa som var meget tydelige, mens senere i løypa var det også to feilposter med meget små marginer.
Men det er imorgen det gjelder og da har alle våre ambisjoner om fullt hus.
Martin Jullum starter allerede som nr. 6 imorgen og med de lange avstander som er betyr det avreise 0730.
Temperaturen her ned varierer mye, oppe på fjellet er det ned i 7-8 grader om morgenen mens det stiger til opptil 30 grader om ettermiddaggen.
Åpningen i kveld foregikk midt i solsteiken og jeg så ihvertfall to som måtte kjøres vekk av ambulanse.
Jeg skal prøve å oppdatere utover i uken, men dette er avhegig av tilgang.

Ingen kommentarer: