søndag 1. januar 2012

Godt nytt år

Takk for det gamle året som var fullt av gode konkurranser og mange trivelige konkurrenter. Pre-o er på fremmarsj i mange land og løypene blir bedre år for år. Jeg ser fram til et nytt år med ytterligere fremgang for denne fine o-grenen.
Jeg vil også takke alle mine lesere, det har blitt mange flere en jeg tenkte da jeg re-startet bloggen i januar.

Så jeg ønsker dere et Godt nytt år.




Bulgarsk - Chestita Nova Godina
Dansk - Godt Nytår
Finsk – Onnellista Uutta Vuotta
Fransk – Bonne Annee
Tysk – Prosit Neujahr
Irsk - Bliain nua fe mhaise dhuit
Italiensk – Felice anno nuovo


Islandsk - Farsælt Komandi ár
Kroatisk – Sretna Nova godina!


Latvisk - Laimi'gu Jauno Gadu
Nederlandsk - Gelukkig nieuwjaar!
Polsk – Szczesliwego Nowego Roku
Portugisisk - Feliz Ano Novo
Russisk – Novim Godom
Serbokroatisk – Sretna nova godina
Slovakisk – A stastlivy Novy Rok
Slovensk – Sreèno novo leto


Svensk - Gott Nytt År
Spansk – Feliz Año Nuevo
Tjekkisk - Scastny Novy Rok
Ukrainsk - Shchastlyvoho Novoho Roku
Ungarsk - Boldog Ooy Ayvet

Ingen kommentarer: