tirsdag 10. januar 2012

Oppsummering 2011

I Januar 2011 re-startet jeg bloggen min. Mye av hensikten var å ha et sted hvor jeg kunne samle lenker og publikasjoner om pre-o. Og så er det også fint å ha et sted hvor en kan si sine meninger om pre-o. Pre-o er en liten idrett så jeg er egentlig overrasket over hvor mange som er innom siden. Det er mange trofaste lesere, men selvfølgelig også mange som er innom få ganger. Men for hver som er innom så spres litt informasjon om pre-o. Det jeg ser er at det også er mange innom fra steder som en ikke forbinder med pre-o. Det viser at de må være litt interessert. For disse er det bare å ta kontakt med en i pre-o-komiteen. Kanskje vi kan komme til et sted der du bor?
Så litt nøkkeltall:

Antall besøk i 2011 er 25100
Det er lesere fra 42 land
Det er 5993 unike besøkende:
- Norge 4198
- Sverige 928
- Finland 331
Beste dag med nye besøkende er 15. mars med 68 nye
Best besøkt dag er 1. april med 364 besøkende
Det var april med 3106 besøkende og august med 2670 besøkende som var de beste.
I april hadde jeg en del innlegg rundt pre-o i framtiden og i august var det blant annet VM.
I alt har jeg skrevet 131 innlegg i 2011.
Flest var det i august med 20 innlegg fulgt av mai med 17 innlegg.

Det jeg ønsker for 2012 er at flere skriver kommentarer på innleggene. Det ville være fint å få litt tilbakemelding. Jeg får en del muntlig tilbakemelding om at det er fint å ha et sted hvor mest mulig er samlet. Men, skriv i vei folkens.

Ingen kommentarer: